piatok 12. februára 2016

                                        Krásná Každý Den

Ahoj. Dnes som si pripravila pre Vás recenziu na výrobky z e-shopu Krásná každý Den.S ktorým sa mi podarilo spolupracovať.Taktiež majú aj stránku na facebooku kde prebiehajú aj rôzne súťaže :) .  Som naozaj rada, že som mohla vyskúšať ich výrobky, pretože som s nimi naozaj spokojná a určite odporúčam vyskúšať.Možno sú pre Vás drahšie,ale je to tým že produkty sú BIO :).Nájdete tam naozaj všetko čo potrebujete. Vybrala som si produkty o ktorých Vám v tomto článku napíšem. Budem sa snažíť, aby ste sa dozvedeli všetko čo potrebujete.Takže vybrala som si šampón na suché a poškodené vlasy a druhá vec je super rúž v odtieňu rose red.O týchto výrobkoch sa dočítate nižšie :) Tak poďme na to :) 

.....
Objednala som si výrobky a o 4 dni som to dostala priamo domov, takže ma prekvapilo ako rýchlo to prišlo z Čiech a veľmi im chválim, že som si mohla pozerať kde sa práve nachádza balíček. Keďže to bola moja prvá spolupráca tak som trochu viac dotazov na všetky mi odpovedali a veľmi rýchlo. Takto vyzeral balík keď prišiel:
Po otvorení som bola veľmi prekvapená ako krásne to zabalili :) 

Tak a teraz môžme isť na produkty :
.....
Šampón
1. Ako prvé som si vybrala šampón ktorý mi veľmi pomohol s vlasmi.pretože som ich mala poškodené zničené zo žehlenia...a teraz vyzerajú zdravšie. 
Niečo o výrobku: Je to organický šampón na poškodené a suché vlasy.Šampón s vodou vytvorí ľahkú penu. 
Šampón vyzerá takto:

 Môj názor: Mne tento šampón vyhovuje pretože už pri umývaní my zmenil vlasy na jemné a dodal im lesk.Myslím si že pri pravidelnom používaní to bude najlepšie. Ja som ho použila asi už 4x a stále vyzerá ako by z neho neubudlo pretože nemusím si dať toho šampónu veľa a viem že určite mi tie vlasy vyživí.O tomto šampóne som povedala aj mamke a tá ho tiež vyskúšala. Mamka mala naozaj poškodené vlasy pretože si ich často prefarbuje a bola s ním spokojná. Takže určite Vám ho odpuračame :)
Tu je ako sa tie vlasy zmenili :) Dúfam, že je vidieť aspoň rozdiel :)



 1. Vlasy pred umytím                       2. vlasy po umytí                                     3. Vlasy po umytí
                                                             (mokré)                                                            (suché)
....
Rúž
2. Druhú vec ako som spomínala som si vybrala rúž ktorý mi vyhovuje,pretože je to zároveň balzám a keďže ja milujem balzámy tak je to úplne super ♥
Niečo o ňom: 

Dlhotrvajúci prírodný rúž poskytujú intenzívnu starostlivosť o jemnú a citlivú pokožku pier . Rastlinné oleje v bio kvalite dodajú perám ochranu
Takto vyzerá:



môj názor: Včera som si vyskúšala ako dlho vydrží. Po polhodine kde som pila a jedla vyzeral ako keby som s nič nerobila. Po hodine bol trošku slabší ale stále to vyzeralo pekne a po 3 hodinách doma už nebol taký výrazný no ja som si vôbec nedávala pozor aby som ho nezmazala. Predsa len, keď idem von tak toľko nepijem a nejem. Som s nim spokojná a hlavne s tou farbou :)


Veľmi sa chcem poďakovať e-shope Krásná Každý Den že mi umožnil túto spoluprácu :)
A bola by som rada, ak by sa niekedy spolupráca zopakovala :)

PS. ak kliknete hore na tie slabšie sivé slová ktoré sa sfarbia do modra tak vás prenesie na tie výrobky :)

9 komentárov:

  1. Super a mohla by si mi doporucit nejaky dobrý sampon na poškodené vlasy, ktorý sa dá zohnať v drogeriach? 😊 Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Určite by som ti tento odporúčala ale ak v drogériach tak to naozaj neviem ale rozmýšľam že skúsim nejaký :)

      Odstrániť
  2. Nádhera vyzkoušela sem tu rtěnku a je skvělá dlouho vydrží i bez lesku na rty. Super moc si mě inspirovala. Nevěděla sem totiž jakou si mám rtěnku koupit. Tak sem zkusila tuto a je fakt skvělá.☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť