štvrtok 14. apríla 2016

        Krásná Každý Den 

Ahoj.Vedeli ste že každá žena je krásna, a k vášmu zdokonaleniu Vám môžu pomôcť aj prípravky z e-shopu Krásná Každý den.  Ak ste ešte o tomto e-shope nepočuli, tak Vám sem napíšem pár informácií, čo  tento e-shop vlastne ponúka. Tento e-shop Vám ponúka prírodnú kozmetiku, ktorá by nemala vašej pleti poškodiť. Nedávno som písala o šampóne z ich e-shopu. Ak ste si tento článok ešte neprečítali tak to môžte urobiť teraz a niečo sa o ňom dozvedieť. Tento e-shop má aj na stránku na facebooku  Krásna každý den. Robia tam  aj súťaže do ktorých sa môže zapojiť naozaj každý.


Na tomto e-shope som si veľmi obľúbila, ako si dajú záležať na balení. Hneď ako to otvorím tak ucítim krásnu vôňu z kvetu, ktorý prilepia.


1. Prvá vec o ktorej vám  napíšem je lícenka ktorú som si veľmi obľúbila. Používam ju skoro každý deň, pretože krásne zvýrazňuje líčka . Keď som ju začala použivať, tak si to kámošky hneď všimli a veľmi ju chválili.  Hneď ju chceli aj vyskúšať a tak som  im ju dala otestovať. Musím povedať, že si ju naozaj nevedeli vynachváliť. Táto úžasná lícenka je v odtieni Baby pink.  Baby pink je svetlo ružová farba. Tento odtieň sa páčil aj im pretože  dodáva krásnu  zdravú a prirodzenú farbu. 



2. Druhá vec ktorú som vyskúšala, je táto čistiaca pena. Keď si chcete čo najdlhšie udržať krásnu pleť, nesmiete večer zabúdať si ju  pekne vyčistiť od make-upu a ostatných nečistôt. Ja som si túto penu obľúbila hlavne kvôli tomu, že asi najlepšie odstráni maskaru. Táto čistiaca pena je pre normálnu pleť, no na stránke si určite každý nájde penu aj pre svoj typ pleti.
  Ako ju máte naniesť?  Primerané množstvo nanesieme na pleť krúživými pohybmi buď rukou alebo nejakou hubkou.  Následne si tvár opláchneme vlažnou vodou a je to. Určite Vám odporúčam, pretože je to najlepšia odlíčovacia pena.


 Dúfam, že som Vás poradila a že aj vy si urobíte radosť nejakou bio kozmetikou z tohto úžasného e-shopu . Musím pochváliť aj výbornú komunikáciu,prístup a rýchle dodanie kozmetiky z tohto e-shopu. 


1 komentár:

  1. Ahoj, tento článok ma presvedčil o kúpe nejakej kozmetiky z tohto e-shopu. Myslím si, že prírodná kozmetika je NAJ .....
    Zuzana Č.

    OdpovedaťOdstrániť